RSS Feed

Veien videre


Akash sykler

Av Jahangir Akash

Nå er jeg ferdig med min språkpraksis. Men i dag hadde jeg et møte som gjør at jeg øyner lys og nytt håp på min vei videre. Fint at jeg fikk tips og gode forslag som kan hjelpe meg og som jeg tror kan åpne for nye muligheter i framtida! Jeg er veldig fornøyd med møtet mitt hvor jeg fikk høre mye nytt.

Jeg savner allerede arbeidsplassen der jeg har hatt språkpraksis i 17 måneder. Mitt ønske er å få tilbake den fantastiske plassen der jeg hadde en så fin tid sammen med hyggelige kollegaer og vennlige sjefer.

Etter møtet i dag ser jeg at jeg så fort som mulig må prøve å komme inn på det norske arbeidsmarkedet. Jeg vil lære meg så mye som mulig i resten av livet mitt og jeg vil alltid være elev – alle er mine lærere. Takk til alle som underviste meg i språk og som ga meg innblikk i norsk journalistikk. Jeg er veldig glad for alt jeg har fått lære! Bildet er tatt av Mats

About Det nye livet

Jahangir Akash er en humanist, sosial, positiv, optimist, og respekterer for alle troer unntak ekstremisme. Faglige bakgrunn er innen journalistikk og filosofi med fokus på sosiologi og psykologi.

Legg igjen en kommentar

