RSS Feed

En måne på himmelen og en måne der hjemme


måne

Av Jahangir Akash

Jeg liker månen veldig godt. Men en kveld jeg var ute på ski, sa månen til meg. Du har jo en måne hjemme. Hun der hjemme venter på deg, så glem aldri henne. Dette var en sannhet som månen sa meg i lysløypa! Den kvelden dro jeg hjem så fort jeg kunne. Jeg elsker henne som sitter hjemme mer enn den lysende månen oppe på himmelen. Men samtidig er jeg også forelsket i månen som lokker meg ut av huset nesten hver kveld! Hvorfor? Det vet jeg ikke, men kanskje er det fordi jeg er naturnarkoman! Men jeg er litt nervøs for at kjæresten min skal få kan vite om dette og at jeg skal begynne å elske den vakre månen. Derfor prøver jeg å skjule dette forholdet for den vakreste jenta i verden som elsker meg av hele sitt hjerte. Jeg vet at det er umoralsk å ha to kjærester samtidig og er redd for at hun der hjemme skal bli sjalu. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg gjøre. Skal jeg fortelle om mitt forhold til månen til min kone og kjæreste Farhana?

About Det nye livet

Jahangir Akash er en humanist, sosial, positiv, optimist, og respekterer for alle troer unntak ekstremisme. Faglige bakgrunn er innen journalistikk og filosofi med fokus på sosiologi og psykologi.

Legg igjen en kommentar

